پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261491
آب چشمه کوهرنگ جهت پاکسازي بخشي از خط انتقال از مدار خارج شد/ انتقال ۱۰۰ ليتر آب از طريق خط سامان
تاریخ انتشار : 1401/05/23 08:05:15
نمایش : 915
مديرکل مديريت بحران چهارمحال و بختياري گفت: در حال حاضر سرچشمه هيچ مشکلي ندارد اما لوله‌هاي خط انتقال آب به دليل رسوب گل و لاي آلوده هستند، طبق گفته مسؤولان مجموعه آب در استان تا دو ساعت ديگر آلودگي لوله‌هاي انتقال آب در محل گردنه خولک برطرف شده و آب چشمه کوهرنگ نيز وارد مدار مي‌شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز; خسرو کياني مديرکل مديريت بحران چهارمحال و بختياري عصر امروز در جمع خبرنگاران اين استان، اظهار کرد: خط انتقال آب کوهرنگ به دليل وجود گل و لاي در حدود ۹۰ کيلومتر از اين خط انتقال که امکان تصفيه آن وجود نداشت، مجددا از خط مدار خارج شده است.
 
وي با اشاره به اينکه در حال حاضر سرچشمه هيچ مشکلي ندارد اما لوله‌هاي خط انتقال آب به دليل رسوب گل و لاي آلوده هستند، افزود: فرايند پاکسازي و شستشوي اين مسير در حال انجام است.
 
 مديرکل مديريت بحران چهارمحال و بختياري ادامه داد: خط انتقال آب سامان وارد مدار شده است و ۱۰۰ ليتر آب به شهرکرد منتقل مي‌کند، همچنين ۱۲۰ ليتر هم از چاه‌هاي کشاورزي منتقل شد و مجموعا در حال حاضر ۴۲۰ ليتر آب در شبکه موجود است که با ورود ۲۰۰ ليتر آب چشمه کوهرنگ در ساعات آينده مشکل حل خواهد شد.
 
کياني عنوان کرد: هم اينک ميزان آلودگي چشمه کوهرنگ ۲۵۰ است و طبق گفته مسؤولان مجموعه آب در چهارمحال و بختياري تا دو ساعت ديگر آلودگي لوله‌هاي انتقال آب در محل گردنه خولک برطرف شده و آب چشمه کوهرنگ نيز وارد مدار مي‌شود.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html